VOLTA VILLALONGA

Publicado: 8 noviembre, 2009 en Sin categoría
7-11-2009
 
HOLA XICS I XIQUES. VAIG A CONTAR-VOS UN POQUET L’AVENTURA DE HUI. DURANT TOTA LA SETMANA HEM ESTAT PARLANT I DECIDIREM ANAR A VILLALONGA. EN UN PRINCIPI EREM 7 Ó 8 BIKERS PERO COM SEMPRE PASSA ARRIBA EL MOMENT I NOMES HEM SOM 4 (VICTOR, FIAO, EL MEU GERMA PACO I JO(SERGI)). QUEDAREM A LES 7:30 ON SEMPRE A LA COTXERA DE XAVI, I AMB MOLTES GANES COMENCEM L’AVENTURA PASSANT PER LA FALDA DEL BENICADELL I CONTEMPLANT LES VISTES ANANT A VORA DEL RIU SERPIS I TRAVESSANT ELS 3 Ó 4 TUNELS QUE HI HAN. DESPRES UN BON ESMORZAROT. L’UNICA DIFICULTAT HA SIGUT L’AIRE QUE FEIA QUE NO ENS DEIXAVA AGAFAR EL RITME. TOTAL UNS 90 KILOMETRES I A LA FI HEM CUMPLIT L’OBJECTIU QUE ERA PASAR-HO MOLT BE.
 
VOS DEIXE LES FOTOS EN ELS ALBUMS.
 
SERGI.
 
comentarios
  1. GUSTAVO dice:

    Perdoneu amics pero ja sabeu perque no vaig poder anar, espere fer esta volta algun dia, encara que es llarga, tinc moltes ganes de fer-la, a vore quant podem tornar a fer-la que Contre i jo encara no la hem fet.Adeu Travesseros

  2. Xavi dice:

    Hola chatos, yo tamè hem vaig quedar en ganes de ferla aixina es que podríem anar ficant fecha. Lo que queda de mes anirem preparanse i si esteu tots dacord el 12 de desembre, si no fa aire, mos fem en ella.Au bisiclistes.

Responder

