RUTA SOLITARIA OLLERIA-AIELO 06-03-10

Publicado: 8 marzo, 2010 en Sin categoría
A tots els seguidors del blog i components del club, com esta semana vam decidir no fer ruta, ja que alguns no podien i la previsio del temps no era favorable, Gusta (Sr.Mondraker) va decidir fer una eixida en solitari per a no pedre la forma, jejeje, vaig eixir sobre les 16:00 per el cami de darrere del poli direccio caputxins i la Gaveta, pùjant hasta el port i fent una paradeta en la creueta de Canals vaig aplegar a la creueta de Olleria, vaig baixar per l´Alegre i per caputxins vaig eixir a la carretera i per el carril bici hasta Aielo de Malferit, per el poligono vaig agarrar el cami de "Cairent" i cap a casa que ja començaba a ploure, la veritat es que me va vindre justet, 2 horetes i sobre 30 km per a matar al cuquet i no deixar de pedalejar una setmana, que vist el meu estat de forma no meu puc permetre, ja que vullc estar apunt per als reptes que encara mos queden per fer, asi vos dixe unes fotos per a il-lustrar la crónica, i recordeu travesseros que "La vida es como andar en bicicleta. Para mantenerte en equilibrio, tienes que seguir moviéndote".
 
Gusta
 
 
 
comentarios
  1. Xavi dice:

    Ahí estas tu!!! Estàs guanyante un carrrec a part de mantenidor oficial del blog.Amunt travessero!!! Que collons tens!!!!(Nem fent club)

  2. sergi dice:

    MOLT BE BOP!! AIXO SON GANES D\’ANAR EN BICI. JA ESTAS ENGANCHAT I CADA BOLTO BOLS MES. ESTAS FET UN BON TRAVESSERO, NOMES ET FALTA LLEVARTE UN VISI I ANIRIES ENCARA MES. ESTA SEMANA EL TOCO PAGAR EL ESTMORSAR JA JA JA!!!! AIXO EU PAGUES TU!!. AMUNTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Responder

