Montesa y Alt del Campello

Publicado: 28 marzo, 2010 en Sin categoría
Un missatge a les 3 del matí m’avisava que huí ixiría soles, aixina es que m’ho he agarrat en tranquil.litat.
A les 8 del matí que eren les 9 m’he alçat i les 10:30 hem ixit Matilde i jo direcció Montesa, he tingut que pujar la pista desde baix, ja que el camí que va per el castell está tallat. Poc a poc he arribat dalt on m’he trobat amb l’amic Javier Poquet de Xàtiva, qui m’ha fet les fotos i amb qui he conversat sobre rutes de la contornà. Tot seguit he baixat la pista hasta Montesa i he agarrat la via de servici cap a Vallada, en arribar a Vallada he estat buscant algún bar per comprar-me aigua ja que la calor huí a apretat de valent i encara hem quedava el mes dur, pero no he trobat cap obert, aixina es que he començat a pujar per l’ermita hasta el campello, ja no recordava com de dura es està pujà i la veritat es que s’ha fet un poc llarga.
En arribar dalt he tirat cap a Aielo i ja ha segut un passeig hasta casa, en total he fet uns 60kms i la ruta encara que es un poc aburrida es molt interesant per a fer un bon entrenament.
 
 
Xavi
(Nem fent club)
 
comentarios
  1. sergi dice:

    JO DE TU ME\’N VAIG A L\’HORO DE DINAR! COLLONS QUINS GUANTS. MOLT BE XAVI LA CUESTIO ES EIXIR.

  2. GUSTAVO dice:

    Molt be don Xavi, tu tame anaves de estreno ehh, camiseta desmanga, guants, pero hi han coses que no canvien eh!! no esta mal la volteta, a vore si tornem a fer eixidetes ja tots junts… Amuntttt

Responder

