OTOS

Publicado: 14 agosto, 2010 en Sin categoría

 

   14-8-2010

AQUEST DISSABTE HEM EIXIT EL MEU GERMA I JO, JA FEIA TEMPS QUE EL MEU GERMA NO FEIA ESTA RUTA PERQUE ESTABA EN MOLT MAL ESTAT EL TERRENO I JO LI VAIG DIR QUE FEA UN PARELL DE SETMANES QUE L’HAVIA FET, PERO AL REVES, I LI VAIG DIR QUE HAVIEN ARREGLAT EL TERRENO I ESTABA MOLT BE. AIXI QUE DECIDIM FER ESTA RUTA. A LES 7:30 COMENSEM A PEDALETJAR PER LA VIA DE SERVICI BUSCANT EL CAMI REIAL ON AGAFEM UN CAMI QUE ENS PORTA FINS A OTOS. JA EN OTOS S’ENDINSEM DINS LA SERRA CONTEMPLANT LES VISTES QUE HI HAN DESDE ALLA DALT QUE SON MOLT XULES. AL FINAL DE LA SERRA APLEGUEM A ADZENETA D’ALBAIDA,I JA BUSCANT EL CAMI QUE ENS PORTA MONTAVERNER, TORNANT HA AGAFAR LA VIA DE SERVICI FINS A L’OLLERIA.DESTACAR LA BONA FRESQUETA QUE FEIA DE BON MATI JA QUE APETIA POSARSE JA LA JAQUETA D’HIVERN PERO NOMES AL PRINCIPI, DESPRES JA FEIA CALORETA. BE UNS 45KM D’AVENTURA I COM NO DE MOLT BONA COMPANYIA.

SERGI.

comentarios
  1. Xavi dice:

    Molt be Sergi, poc a poc el faràs amb la teua bestia negra, esta ruta per a tu es xauxa…Xavi(Nem fent club)

Responder

