Pla de Corrals

Publicado: 18 septiembre, 2010 en Sin categoría
Huí ho teníem clar, per a començar la temporà esta era la ruta ideal, per l’entorn, per el perfil de la ruta i per les ganes que teníem de fer-mos un especial en el Buixcarró. Ademés la ruta ha segut entretingudeta ja que hem tingut un poc de tot, uno que jo sé s’ha adormit, Javi ha punxat, Toni ha trencat el freno, Paco ha fet un altre volantí en el matiex lloc on ja havia caigut feia uns mesos, en fí que el gafe huí s’haurà quedat agust…
 
Açí d’eixe una imatge de la ruta:
 
 
 
I açí una foto del grup:
 
 
Xavi.
(Nem fent club).
 
comentarios
  1. sergi dice:

    La veritat es que ha estat molt be. Una llastima no haver aplegat a estmortzar un poquet antes si no s\’havera adormit uno que jo se.A vore quant la repetim i s\’astaquem un altre buixcarro. Amunt!!!!

  2. GUSTAVO dice:

    Molt be travessers a vore quina fem la setmana que ve, que jo ja tinc ganes de començar. aMunttt ostiaaa

  3. Juan Luis dice:

    Ja tinc ganes pel buixcarro i mes per tractar-me amb les velles promeses he Gusta.

  4. Juan Luis dice:

    Ja tinc ganes pel buixcarro i mes per tractar-me amb les velles promeses he Gusta.

Responder

