La Font de Gamellons

Publicado: 20 noviembre, 2010 en Sin categoría

Hui, dia 20 de novembre del 2010, he provat si seria capaç de seguir un trak, hem van proposar fer la de Gamellons si vènia Miguel de Salem, de sobte vaig recordar que el meu bon amic Javi Traile la tènia en la seua pàgina i de cap em llance a buscar-la, esperava que no fora molt complicat de manejar, per a començar tènia que convertir-lo, encara sort que Javi m’indicà una pagina on podia fer-ho. Eren les 8 del matí quedem per a eixir i com Miguel no va acudir, hem tènia que engolir el marró, jo faría de GPS, com a tenía dubtes si sabria com  fer-ho funcionar, me’n vaig anar a la cerca d’un mapa per si les mosques. Eixim Javi Blasco, Sergi, Juanvi Feredat, Agrada, Seba, Contre i jo.En el primer tram no aconseguia veure el trak, però finalment, abans d’arribar a Aielo de Malferit on haviem quedat amb Contre, ja funcionava, en els primers quilòmetres vaig estar comprovant la seua fiabilitat, anava súper fi, amb la tranquil·litat del guia (Trak), arribem a Ontinyent, on la ruta ens tirava pel riu,  una zona molt bonica.

 

A l’eixida del poble, a la cerca del camí que ens portaria a Gamellos. Arribem sense perdre’ns i això era molt important, en la font la foto de rigor i ràpidament a Fontanars on ens esperava l’esmorzar, ja que eren més de les 11′30h i anàvem amb fam. La millor recompensa era després de 45 quilòmetres, poder tirar-se alguna cosa a la boca, dins del bar, les primeres gotes i el meteoròleg (Seba) ens indica que havia vist per Internet que hui  hi haruia sol, aigua i nuvolós. Abans d’eixir ja la gent començava a veure a qui es podria tocar perquè vinguera a per nosaltres. Però es va decidir ser valents i tornar amb les bicis, alguns com Gusta van voler vendre un impermeable dels xinesos, Seba va ser mes original, amb una bossa de fem es construïsc un impermeable.

Abans de arribar al port ja no queia ni una gota i la gent va començar a disfrutar amb aquella baixada. Amb el temps just es va decidir tirar el mes recte possible per a no arribar tard. La ruta mes o meyns, a uns 75 kilòmetres, arribant a les 14 h al poble, cansats però satisfets d’esta ruta.

Postdata Fent la crònica m’agarra una rampa, ai ai ai ai

Juan Luís (El presi de Cap Amunt)

comentarios
  1. SERGI dice:

    BONA CRONICA PRESI. JA TINC GANES DE FER LA PROXIMA

  2. Xavi dice:

    Molt be Presi, ara a per la Covalta.

  3. Presi dice:

    La ruteta no va estar mal, masa de alcrita, però van vore que pugem eixir gravant el trak, però lo millor va ser vore a Gusta ficar-se el trage oficial de mandariner o els gorrets que Javi va regalar al seus. Encara estic riguen-me.

  4. Xavi dice:

    Tranquil presi, si el van agradar els gorrets, tu també en tindràs uno… Ah! i lo de Gusta de mandariner es prou normal perque ell està molt preparat pa la vida moderna, ademés en el tipet que té li queda be tot.

Responder

