Bocairent per Ponce

Riu Claria per Ontinyent, La Puja de Ponce i El Hervero

Km.: 65
Hora d’eixida: 8:05 Hora d’aplegada:14:00 Temps de ciclabilitat: 4:12h
Participants: Javi Blasco, Sergui; Danieltrek, Toni el Lovo, Toni Ordoñez, Paco, Gusta, Contre, Herminio, Rafa el rubio i Presi Oratge: Assolellat Incidents: Hervero
Esmorzar: Bar de la plaza Preu: 6:50€ con  hervero, 5:50 sin hervero Valoració: 10
Comentari: La sortida d’aquest dissabte, ens va donar la sorpresa del nostre company Toni el llop i com no la d’Herminio que sembla que li agrada el polissó de la setmana passada.
Després de la deliberació d’on anar, es va decidir que la proposta que rondava els últims dies era bona, a Bocairent, per fer la pujada de Ponce que és un poc dura. A proposta del Presi, la zona d’Ontinyent es fa pel riu, ja que molts participants no coneixien aquesta zona tan espectacular per la seva bellesa, ja que recorres part del riu Claria.

Ja després de les primeres peladazas direcció a Aielo de Malferit per recollir als nostres companys Toni Ordonez i Contre. La gent es feia la pregunta que perquè hui no hi havia vingut Juanvi, ja que és un dels fixos.
A la zona del Claria, la gent gaudix com es pot recórrer el riu, tot fent una mica de fresquet.

En arribar a Ponce nostre amic i company Rafa el rubio, va decidir que per falta de fons, seguir a buscar el Pou Clar, ja que la pujada a Bocairent és molt dura i el no volia acabar rebentat. Després vaig poder parlar amb ell i la volta que acabat donant va ser de 48 quilòmetres.
Arribada a Bocairent on el merescut almorzar ens esperava, després de almorzar i el merescut herveret, tornada a muntar direcció Agres per pujar pel camí dels carros, per baixar a Agullent on vam agafar el camí Reial de Gandia, després el camí de servei per arribar a Aielo on deixar als 2 companys i final arribada una mica més cansats del normal.

Anecdotes: L’anècdota d’aquesta setmana no és una caiguda, ni una punxada, ni una defalliment. Sinó el Herveret, si el Hervero que es va portar Gusta i Paco a la motxilla per poder gaudir a casa, ja que veníem del poble del Hervero.

Tot i que no s’ha de treure el mèrit com la gent comença a desenvolupar-se en zones com baixades i el saber regular per poder arribar a pujar i el millor que es pot destacar és la companyonia que demostra aquest grup.