PLA DE CORRALS

Hora d’eixida: 8:09 h Hora d’aplegada: 13:32 h
Oratge: Solejat Valoració: 7
Esmorzar: Pla de Corrals Preu: 5€
Participants:Juanvi Grima, Juanmi Navalón, Toni Sánchez, Contre,  Xavi Blasco, Gaby, Toni Ordoñez, Vela, Paco, Vicente Jose, Sergi, Gusta, Boiro, Dani, Fernando, Joaquin, Omar, Jose Antonio,   Sergi, Jorge Monpo, Javi  Boluda i Presi.
Comentari:Son les 7:53h i com encara tinc un poquet de marge, pare per fer-me el cafè i arribe al punt de concentració a les 7: 58h. No hi ha ningú, lo primer que pense es que ha fet tard, però de repent apareixen bikers per toch els llocs, impressionant al final eren 22 bikers disposats a passar un dissabte en bona companyia.

Com estava ja decidit de la setmana anterior, anàrem a Pla de Corrals, una de les rutes mes boniques, ja que no es molt exigent i els paisatge es mol preciós.  Eixida del poble cap el pantà de Bellus, hon desprès per camins anem a Beniganim, per agafar el camí de gandia, que pasa pels corrals de bous, però abans en el barranc ja que el pont esta trencat, ja es riguérem prou, es demostra que lo de nosaltres es la bici i no el salt de longitud.

Ja a la arriba a Quatretonda i el cos ja calent, va començar la única pugada de esta ruta, i dalt alguns components del grup van  decidir anar a fer la senda del Avec i els altres seguir per la pista, al final la senda dona a la pista i abans de arribar a Pla de Corrals, ja estàvem tocs junts.

Esmorzarem en el bar de bais, en el carrer per el bon tems que feia, a on les rialles era lo que mes predominava.

Ja en el estomac ple agafarem direcció al Genovés, per després arribar a Alboi, i con sempre el Presi els fera pujar per a on no pugen ni les cabres, per alguns va ser una sorpresa que al creuar el pont nou, eixirem a la senda de la Covo Negra. Ja al  arribar a Bellus i un poc cansats, no per el gran esforç, si no per que feia molta calor i alguns encara portaven robo d’ hivern, anàrem per el camí asfalta, i a la arribada al encreuament del Salido, alguns van agafar el camí, per fer un poc mes de senda i pugades.

Anècdotes:Esta setmana lo mes destacat primer es que Toni va voler llavar-se els peus en el barranc. Fernado mos demostra que sempre hi ha camins per descobrir, encara que tothom passa per el mateix lloc, ell pot anar per un altre ( Com creuar un barranc).

Vela ja coneix entre una punchada i un rebento. I Gusta que lo dell no es la mecànica, això de tindre que canviar la càmera no és lo que millor se li dona. El presi li comenta que no patirà, que proposarà de fer un xicotet curs de mecànica, encara que ell no es el millor mestre, ell parlarà en Javi Aparici i Boiro que son els que més saben, ja que un mecànic professional es mol complicat,  ara que heu pense tinguem a Dani que la contractat en Decathlon.

Postada:

A la arribada al poble van veure a Javi Aparici i Danieltrek, que venien de fer una eixida en bici de carretera, per estirar les cames