LES FINQUETES D’OTINYENT

Oratge: Nuvolat i un poquet de sol Esmorzar: El nuo raco del Tirador
Valoració: 7 Preu: 4:50€
Participants:Toni sanches, Sergi, Gusta, Contre, Miguel (El Salemer)   i Presi
Comentari:Com la penya tenia ganes de estar prompte en casa, jo   vaig comentar de fer les finquetes, ja que ningú d’ells l’havia fet.

Eixirem direcció Aielo, per pujar per la carretera i   anar al polígon de …. per agafar el camí que ens porta al polígon D’ontiynent , per entrar dins de la població, baixarem en busca del riu i anàrem   al pont que fan el bou, per pujar a San Rafael, que es on comença la ruta.

En la primera rotonda trenquem, per les casetes, on estreta   i acaba en una sendeta de uns 20 metres, per anar fins la carretera, creuem   i per el camí paral·lel fins torbar el camí que porto a San Esteve. Correguem   uns 400 metres   per trencar a la esquerra per començar l’autèntica aventura. Quina passada,   un poc de puja, un poc de punxes, baixada per una pina, desprès una xicoteta   trialera, un camí en forma de tobogan, per finalitzar en unes pinades.

Creuem la carretera per continuar en  l’aventura, i   entrem en una senda molt maca que finalitza en un camp, vordegem el camp,   pareixia que estàvem en la platja de tanta arena, un camí i mes arena i baixada   de arena  per continuant un camí  per eixir al camí alquitranat que is per el camp de tenis   a la carretera i arribar a Ontinyent.

Creuem la rotonda,  ens entrem dins del barri i arribem al bar   El nou racó del Tirador, que molt amables tancaren la bici en la cotxera. En tota   la tranquil·litat gaudirem de un entrepà i per finalitzar, tornarem a casa.
Anècdotes:Cap de punxa, lo uníc mes destacat que el Presi va   caure parat i que els germans Sanchez  van pujar la Creueta, baixarem per el  port per fer una sendeta que is al barranc del Alegre i acabar la aventura de este dissabte.