LA ORBEETA PER LA COSTERA

Publicado: 14 agosto, 2011 en Sin categoría

Be amics ahir disapte dia 13 de Agost vaig agarrar la orbea per fer una eixideta desde Canals, sobre les 9 vaig eixir en direccio a Montesa, vaig coronar el castell que caendeu jo crec que lan fet mes pacamunt, i per la sendeta de la dreta que encara esta talla per el aigua vaig agarrar la pista que conduix dalt al corral de campanilla, una vegada dalt, vaig optar per baixar hasta Enguera, en Enguera vaig tindre un xicotet problemeta i va ser que vaig punxar les dos rodes a la vega, ajajaja que caña tu, se me van clavar mes de 20 pinxos en cada roda i com soles portava una de repost, vaig tindre sort que pasaba un biker cara amunt i li vaig demanar una camara i me la va donar, despres de 1 hora per a canviar les dos rodes, es que no tinc molta experiencia, i unflar les rodes a 2,5 segons marcaba el bombi de Decathlon, jajaja, vaig agarrar la carretera en direccio a Alcudia de Crespins, no sense antes tindre una caiguda a la cuneta, caendeu i la orbeeta dels collons, vaig estar a punt de reballarla, pero bueno despres de 3,5 hores sobre les 12:30 aplegava de nou a Canals tot magullat i en dos camares noves, jejej i uns 35 km de ruteta que no esta mal per a mantindre un poc la forma, vos dixe unes fotos per a ilustrar la eixideta.

Amunt ostiaaaaaaaaa.

 

comentarios
  1. sergi dice:

    jajaja estem jo i Joan llegint i anem per terra. Anem anant quin dia.

  2. Xavi dice:

    jajajajajaja, jajajajajajaja, jajajajaja….

    eres un crack gustavet, jajajajaja

    has pensat en dedicarte a la petanca, jajajaja, series capaç de punxar hasta les boles.

    Molt gran, eres molt gran.

    Espere impacient la pròxima crònica

  3. hanfry dice:

    pues jo no em ric tant, caenlostia d jaimito tu, si mavereu vist en la cuneta en terra, jaja lo primer q vaig fer en alçarme va ser mirar a vore si mavia vist algu q digera mira al tano ixe casi cau stant parat xq stava en recte i aniria a 5 x hora.

Responder

