Puig Blanc – Es Vedrà

Publicado: 17 agosto, 2011 en Sin categoría

Hola amics, en la segón ruteta per la illa vaig pujar al Puig Blanc on buscant una trialera que hem portara a Cala d’Hort hem vaig topetar amb un santuari que està amagat en mig la serra, este santurari es “Sa Capella de S’accident” i el van construir per a conmemorar a les 104 víctimes de un accident de avió en l’any 1972.

Després d’intentar-ho varies vegades i no trabar la trialera vaig optar per baixar per la pista per on havia pujat i anar a Cala d’Hort per carretera, tot per poder apreciar els espectaculars illots Es Vedrà i Es Vedranell.

Com que ja estava posant-se el sol, vaig decidir tornar a casa pel camí mes curt pero resulta que no ho vaig calcular be i la ruta mes curta va resultar ser la mes llarga i vaig toranar a casa per Cala Vadella, Cala Molí, Cala Tarida,…, en fí bordejant la costa en els desnivells que comporta cada vegada baixar a cuota 0 i tornant a pujar, un trenca cames total.

Al final vaig fer uns 58 kms i vaig arribar a casa qüasi a les 10 de la nit.

Xavi

(Nem fent club)

comentarios
  1. sergi dice:

    cuant tornes no niaura qui el pare!!. Ensenya els nostres colors a tota la illa!! Amunt!!!!

  2. GUSTA dice:

    Molt be xavieret magraen les fotos del penyal d¨Ifac en CAlpe, este tio esta alli fent-se mariscaes i vol fer-mos creure que esta en Ibiza, ah y la capilleta ixa de caputxins molt bona foto. molt be figurin aixina magra, descubrir rutes noves. amuntttttt ostia.

  3. Xavi dice:

    Va que dasí 4 dies vingueu en tots els xiquets i fem una ruteta xula, ¡¡menut pelotó!!, ¡¡això si que es fer club!!…

Responder

