Escalant Cap Nono

Publicado: 19 agosto, 2011 en Sin categoría

Hola Travessers, com que ahir no tenía massa temps vaig decidir fer una ruta pel voltant. La intenció era averiguar que collons era això de Ses Fontanelles ja que varies vegades havía vist la indicació pel camí de Cala Saladeta, axina es que vaig exir de casa en esta direcció.

Vaig començar a pujar una pista forestal amb molta terra i amb rampes cada vegada mes dures, sort que qüasi tota la pista està molt poblada de pins i els tramos mes durs están a la sombra. El cas es que aquella pista no s’acababa mai i ni rastre de Ses Fontanelles, vaig arribar a una pujada bestial amb molta pedra solta i jo cap amunt, pensava que ja que havia arribat allí ho tenía que trobar, i resulta que sense saber-ho estava escalant el Cap Nono, el pic mes alt de la bahía de Sant Antoni.

No vaig arribar hasta dalt del pic perque pujant pujant hem vaig clavar en una casa on l’amo hem va explicar que la pista s’acababa allí i que mes amunt només es podía pujar serra a través perque no hi ha cap senda.

Este home hem va explicar com anar a Ses Fontanelles ja que m’havia deixat el camí uns 3 kms arrere i després de varios intentos ho vaig trobar, pero vaig tindre que desviarme per una altra pista forestal per baixar cap al mar i després tornar a pujar.

La qüestió es que volía fer una ruteta per a estirar les cames i vaja si les vaig estirar, només vaig fer 30kms pero vaig arribar a casa rebentat i hasta els ulls de pols.

P.d.: La Lapierre cada vegada va millor, que vagen preparant-se les Scotts, Trecks, Giants i tota la ferralla que el ventanal blanc va que vola…

Xavi

(Nem fent club)

comentarios
  1. hanfry dice:

    molt be compare, malegre q vajes descubrint llocs nous en la illa, amunt travesser ibicenco.

  2. SERGI dice:

    ESTAS FET UN CAMPEO PERO EL TEU VETANAL NO TE RES QUE FER PER EL NOSTRE TERME. LA PIERRE DEU DE SER D’AIGUA SALA. MOLT BE XAVI.

Responder

