RUTA MIXTA CANALS-OLLERIA-BELLUS-CANALS 23-08-11

Publicado: 25 agosto, 2011 en Sin categoría

Pues si amics, ahir dimecres vaig fer una ruteta mixta, i dic mixta perque per primera vegada en la historia de les eixides en bici, vaig gastar dos bicicletes diferents per completar la ruta, jo vos contare, vaig eixir de Canals en la “orbeeta” en direccio a Olleria per el port, es va portar molt be, vaig baixar per la gaveta hasta casa, alli vaig deixar la orbeeta i vaig agarrar la Trek ya que volia portarla a CAnals pa anar agarrant-la en les escapaetes que puga fer antes de que naixca Hugo, en fi com tenia ganes de fer alguns km mes, vaig fer la quintaneta pero al reves, vaig anar a Bellus i vaig pujar al cami de Bixquert per les casetes a eixir al cami de Bolvens i de alli a Canals, va ser prou divertit i vaig fer sobre 40 km, per cert, el paisatge de la cova negra esta impresionant, no hi han canyars ni mosquits i la vegetacio i el riu estan en pleno auge, vos dixe unes foticos pa que ho vegeu. Ah i que sapieu que no em va passar res no vaig punxar ni vaig caure, es que les dos meues xiques son lo millor.

Adeu amics, amunttttt ostia.

Gusta

 

comentarios
  1. Xavi dice:

    Gustavet, si no veig no m’ho crec, ¿40kms i ni una punxà, caiguda o similar?, va!!!, ja no et reconec, ni que portares una Lapierre…jajaja

  2. Gusta dice:

    Posi colega ja veus les meues dos maquines es van portar de maravilla, dis-li a ixa Lapierre que parla Frances i ara tame Alema que quant vinga paca asi a vore si sen recorda del Valencia, jajaja Adeuu

Responder

