27-08-11 CONQUISTANT ELS CASTELLS DE LAS COSTERA

Publicado: 30 agosto, 2011 en Sin categoría

Be amics, pues el disapte dia 27 vaig fer una altra ruteta en solitari, vaig eixir desde Canals en la meua Trek i vaig decidir anar cap a la Llosa per carretera, pasant per Cerda, Valles,  Torrella, Llanera i Rotgla, ja divisaba la ermita de Santa Ana i anava arrimantme a ella, caendeu que pacamunt esta, en fi ja enfilant cap amunt anava calfant el solet, pero per primera vegada en totes les voltes que he pujat a la ermita ho vaig fer del tiro, si, sense baixar la costera del 23% de desnivell que te la penultima puja, en fi una vegada dalt, vaig pujar les escales pa vorer la ermita i les vistes desde dalt de tot.

 Com encara tenia temps i com divisaba desde dalt el Castell de Xativa i com va pensar Jaume I vaig decidir anar cap a Xativa per conquerir el castell, en fi vaig pujar hasta dalt cosa que mai havia fet en bici, i despres de les foticos corresponents vaig baixar a la alameda per fer-me un esmortzaret i anar cap a Canals per Cerda, en total 45 km de conquistaor de CAstells. Amunttttttt ostiaaaaaa.

 

Gusta

 

comentarios
  1. sergi dice:

    molt be Gus la cuestio es no parar

  2. Xavi dice:

    Eres un craK!! Al llom de la teua Trek no n’hi ha castell que te se resistisca.

Responder

