PLA DE CORRALS (ESTRENA DE TRAJE)

Publicado: 28 julio, 2012 en Sin categoría

28- 07- 2012

HUI HA SEGUT UN DIA ESPECIAL PER ALS TRAVESSERS, COM TOTS ELS DISSABTES EM QUEDAT EN LA GARITA, LLOC DE COSTUM DELS TRAVESSERS, DURANT LA SETMANA JA ES COMENTAVA DE FER PLA DE CORRALS, PERO LA RUTA ESTA SETMANA ERA EL DE MENYS,  NOMES TENIEM GANES D’EIXIR PER PODER ESTRENAR EL TRAJE QUE ENS EM FET NOU. LA RUTA A SURGIT SENSE INCIDENCIES, BUENO VA! EL SENYOR GUSTAVO MIRANT CAP A  TERRA A TROBAT UN PEBRAS I ANTES QUE LI’L FURTAREN S’HA LLANÇAT A PER ELL I S’HA PEGAT UNA PINYA PERO SENSE CONSEQÜENCIES .DESPRES LO MILLOR EL ESMORTZAR PLE DE RIALLES I ANECDOTES QUE A MES DE UNO L’HAN ESTRUCAT DE CAFE PER NO PODERSE AGUANTAR LA RISA, LA VERITAT  ENS HO EM PASSAT COM JA FEIA TEMPS QUE NO S’HO PASSAVEM. LA TORNA A SEGUT UN POC CALOROSA JA QUE HUI EL LUCERO PEGAVA FORTET, EM PARAT EN LA COVA NEGRA PER FER-SE LA FOTO DEL NOU DE LUXE

TAMBE AGRAIR AL NOU ESPONSOR DELS TRAVESSERS, JA QUE ENS A TIRAT UNA MANETA PER PODER-SE FER ELS TRAJES. SALON EL MIRADOR DEL GARDEN DE BENIGANIM.

 

BE LA MAJORIA JA S’HAN DESPEDIT FINS A SETEMBRE JA QUE TOCA GAUDIR DE UNES MERESCUDES VACANSES. PER LA MEUA PART CONTINUARE EIXINT TOTS ELS DISSABTES JA QUE ENGUANY NO EIXIRE DEL POBLE. PASEUSEU BE TRAVESSERS!!!! I AMUNT!!!!! ESPERE QUE TORNEU EN MOLTES GANES.

SERGI.

 

comentarios
  1. Xavi dice:

    Bona crònica Sergi, he disfrutat molt vegent-vos a tots ben guapos amb el nou malliot, i després d’esmortzar mes encara amb totes les medalles i condecoracions a base de café.

    Com dius ara toca carregar les piles, si puc aniré penjant alguna crònica desde les pitïuses.

    Aumunt travessers!!!

    • Rafa Gil (potro), amic de Xavi Bolu dice:

      M’alegre molt que ho passeu bé i continueu en la bici.
      A vore si em pose en forma i un dia vaig en vosatres.

  2. hanfry dice:

    Amunt travessers, ha sigut una molt bona despedida, si senyor com diu Xavi bones medalles olimpiques es vam penjar jajaja, quant sapies de que te ries mos ho dius Sergi, amuntttttt ostia..

  3. Javi Boluda dice:

    Ye Handry m’has furtat la pregunta que volia fer-li al presi … i és eixa que quan s’enrecorde del que li va fer tant gràcia, que ens ho conte.

    Va estar molt bé la ruta, i l’esmorzar més … a la pròxima m’apunte ….. però a l’esmorzar eh?!!!!

  4. sergi dice:

    ESQUE ESTIC PENSANTO I ME DESCOLLONE I NO SE DE QUE.
    PUES LES TAQUES DE CAFE SI NO LES FREGEU ESQUEDA TACAT. JAJAJAJA..

Responder

