LES DOS CARES DEL BENICADELL 23-03-13

Publicado: 25 marzo, 2013 en Sin categoría

Esta semana teniem la ruta decidida, anavem a fer la ruta BTT 6 que vam fer pero al reves. Vam quedar en la coxera com de costum i vam eixir els travessers Xavi,Paco, Gusta i Agusti que ja forma part del nostre grup encara que li costa donar el nº de conter, vam trobar a faltar al nostre pastor Checho pero tenia que posar-se el bikini pa nadar en la piscina del poli, en fi, la ruta era eixir de Olleria direccio a Atzeneta per carril bici i pujar per la “Ombria del Benicadell” hasta la nevera de Diego, despres baixar la senda de Fontanars que va al port de AlBaida i de asi crusar la autovia i per la via de servici direccio a Turballos per la antiga carretera Nacional, en Turballos mos vam fer la primera foto i va tindre lloc un aconteciment unic, a Xavi li van batejar la “lapierre” un gos la va confundir per una senyal (jo a voltes tame les confundixc ja que son molt paregudes les senyals de ferro en la lapierre de Xavi) i li va pixar la roda de davant, desde entonces ha quedat bateja com la “lapixa”, jajaja,

TURBALLOS

de Turballos seguint per via de servici les indicacions de la ruta BTT nº 6 del centre BTT de Lorxa vam aplegar a Gaianes i de GAianes a Beniarres aon vam aplegar segons les previsions que haviem fet a les 11:00, despres de preguntar per el poble mos van recomar el Bar Caribean i no mos van enganyar, mos vam fer el merescut bocata especial, acompanyat de una Mistela espectacular i de uns bunyols de platano que mos van donar una energia que lo flipas per a pujar per “La Solana del Benicadell” hasta Beniatjar

MISTELA

Antes mos vam fer la foto en la part de la solana en Beniarres antes de pujar, esta cara del Benicadell la vegem poc ja que sempre anem per la Ombria, de ahi que esta ruta junt a la bici de Xavi quede bateja com “LES DOS CARES DEL BENICADELL”

BENIARRES

Despres quedava un tros molt dur que sempre hem fet de baixa quant anavem a Villalonga o quant vam fer esta ruta pero al reves i era pujar 1,5 km de rampes de asfalt i pedra per a aplegar hasta Beniatjar, ja desde asi ja va ser un passeig en tornar per la via de servici direccio Montaverner i per les hortes al cementeri i a casa, 62 km de molt bona ruta que ja queda en la nostra agenda de rutes, en este sentit clar, no com la que vam fer al sentit contrari que la descartem, amuntt travessers….

TRACK:  http://www.everytrail.com/view_trip.php?trip_id=2058803″>    “LES DOS CARES DEL BENICADELL”

Gusta

comentarios
  1. Xavi dice:

La ruta ESPECTACULAR, i el gos molt intel.ligent ja que haguera pogut elegir cualsevol ferro i va triar el millor, jo haguera fet el mateix, jeje.

Amunt Travessers!!

2. sergi dice:

Quina embega sana mes teu donant.Ja tinc ganes de fer eixa ruta per vore que tal es queda, i content de saber que sense el vostre pastor tambe sabeu fer coses bones.
    Esto marcha Travessers!!!!!

3. hanfry dice:

Xavi si que va ser inteligent el gos pixant un stop, vull dir una lapierre, i Sergi la veritat es que la ruta en este sentit es queda espectacular, no res a vore a com la vam fer mosatros latra volta, tranquil que ja la repetirem pastor, amunt travessers sou els millors…

4. agusti dice:

Javi aixo de que el gos era molt intel.ligent yo crec que no te ni el graduat perque confundir un tros d ferro d galol en la señal d turballos anen anant jo jo jo. Bueno foro d bromes grasies x els Bons moments que estic pasant en vosatros. Amintiendo travessers posdata que no vos PIXEn

5. Gusta dice:

Tens rao Agusti el gos de intel ligent poc, gracies a tu tame per vindre en mosatros, soles el falta donarmos el nº de conter per a ser un travesser, pero bueno poc a poc, jajaja amunt ostia…

6. Rafa gil,potro dice:

Enveja sana des de marroc. Dema encara estic n marroc, i a mes encara recuperant.me d lessio. A vore si en 2-3 setmanes estic.