13-04-13 RUTA DEL SEPIONET “SUMACARCER”

Publicado: 16 abril, 2013 en Sin categoría

Be amics despres de varios intentos fallidos, per fi esta semana vam poder fer la ruta del sepionet de Sumacarcer i comprobar que no era un mite, si no que existix de veritat, la veritat es que vam decidir ferla el dijous de imprevist, Gusta la tenia baixa desde Canals i com tenia la bici allí, vam decidir quedar a les 7:30 en la coxera de Xavi com de costum i ell els esperaría en Canals sobre les 8 aixina guanyavem mitja horeta perque no saviem a que anavem a enfrentar-mos. En fi,  van acudir a la coxera, Paco-Sergi-Javi Mompo-Gabi-Toni Sanchez- Rafa el Rubio-Agusti i Xavi, van enfilar per la gaveta i per el port vell direccio a Canals aon els esperaba Gusta en Canals preparat amb el seu soport de fabricacio casera (Obra de Sergi) i la ruta marcaeta, els 9 intrepits bikers al crit de “Sepionet a per ell”  vam tirar per el cami de la serratella hasta Alcudia i al primer cruse pam primera duda de si es recte que si me marca el bancal etc, jajaja burla de tots pero vam superar este tramo i vam seguir paralel a la autovia a clavarse en la serra de Alcudia i el barranc de la Sal i el Barranc del soldat, va ser tota una experiencia, camins de terra, sendes increibles, baixaes, pujaes, canyars fangosos inclus vam crusar un bancal de tarongers per aproximar-mos a la serra de Anna aon va continuar la nostra aventura.

canyar

sepionet 1

La serra de Anna no es va quedar arrere, la vam crusar per una senda que era una regaora de pedra, ja dixant el poble de Anna a l´esquerra venia lo millor, la aventura dels Travessers de la jungla, camins imposibles plens de aigua, fang, punxeres, canyars i demes pero aixo no podia parar la nostra ansia del sepionet i vam tindre que arremularmos i llevar-mos les espardenyes per crusar el riu pero va valdre la pena.

foto anna 2

Despres de crusar el riu vam pujar per ” El Barranco”  i per la pista GR ens vam dirigir cara el Barranc del Llop aon mos esperava una senda de baixa a Sumacarcer que es diu senda de la cella que pareixia la lluna, tota de pedra plena de bonys pa arrematar la aplega al poble i al Bar Ricardo per a fer-mos el famós “Sepionet” que tant ens havia fet esperar, despres de dixar les bicis en un pati que tenen dins vam esmortzar i vam carregar les piles.

plat sepionetbar ricardo

Despres de estacar-se el corresponent Sepionet la torna va ser per asfalt ja que era tart i teniem un llarg cami per davant, despres de despedir-mos de Ricardo que mos va dir que havia format part del equip de ciclisme de la MEditerranea fa anys i mos va convidar a capellans i misteleta, vam carregar les bicis i bordejant la presa de escalona vam enfilar cap a Sellent, puja del port antic de Carcer i per la Cantera de Franjuan vam empalmar en la Carretera de Estubeny, ja de asi va ser un passeig hasta Rotgla, Canals aon mos va dixar el nostre company Gusta ja que el seu gps soles li marcava hasta Canals i no podia pujar el port perque no savia el cami, els demes van apretar pa pujar el port ja que la calor ja calfava i despres de 68 km i de aplegar a Olleria sobre les 14:00 vam donar per concluida esta nova aventura travessera, SEpionet a per ellllllllll, amunt travessers.

TRACK DEL “SEPIONET” OLLERIA-SUMACARCER  http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=4282090