06-07-13 “LA QUINTANA”

Publicado: 9 julio, 2013 en Sin categoría

Esta semana estavem disposats a fer “La quintana” que al igual que “Les Finquetes”  es una ruta que si la hem fet 5 o 6 voltes la hem fet de 5 o 6 maneres diferents, ahí queda eso, els travessers som aixina de xulos, vam quedar a les 7:30 en la coxera de Xavi 5 travessers, Checho-Paco-Agusti-Rafa el Rubio i Gusta amb el seu soport de Gps i el seu LG amb la ruta “versio Canals” marcaeta, vam enfilar direccio a la Gaveta per caputxins hasta pujar al port per baixar hasta la recta de Canals aon vam trencar a la dreta direccio Xativa, antes de aplegar al cami de bovens vam enfilar per començar a xafar la serra, entre bancals, pujaes imposibles de pedres soltes, tobogans aon Gusta va “tastar” el terreno, vam aplegar a una pujada que bordeja els bancals per pegarli la volta i tornar al mateix puesto, esta volta no anava a ser menos i ja no saviem paca aon pegar hasta que Gusta va decidir seguir la ruta que li marcava hasta un punt que marcava a la dreta pero no veem cami i resulta que era una sendeta que ningu havia fet i se la vam juar, no saviem que ens trobariem i la sorpresa va ser molt agradable, es molt pareguda a la de JAbalins de Gamellons amb tobogans i trosos emocionants i al final de la senda ens conduia justetet a la Quintana i a la Font, cosa que Checho dudaba de poder tornar a vore.

quintana2 quintana1

Despres de les corresponents fotos per deixar constancia de que haviem trobat la Quintana, vam enfilar direccio a la cantera, aon Gusta va tornar a tastar el terreno sense consequencies, bueno la cama plena de bambolles de les punxeres i au, i a la Cova Negra hasta el albergue per a esmortzar, el nostre amic Joan (De la penya “Els Hacendados” ens havia dit que estava prou be pero ens vam asentar i despres de un bon rato soles mos havien tret cervessa calenta i no havien pres nota dels bocadillos aixina que ens vam alçar, CHecho va pagar la beguda, per cert no mos van cobrar les cervesses per estar calentes i sen va manar a Bellus a esmortza i fer-se la cervesseta fresqueta, en el bar jo crec que RAfa i Agusti sobretot es van donar conter del poder del LG de Gusta i de totes les sorpreses que te, jajajaja, después del bocata i misteleta corresponent vam enfilar per el cami de Bellus i per el salido a casa a concluir una nova aventura de 35 km i de molt bona compañía. Amunt travessers.

Gusta

comentarios
  1. sergi dice:

Una ruteta perfecta, la senda molt xuleta i esque fem el que fem seu pasem mel!!!

2. Gusta dice:

Clar que si Sergi al final es va quedar molt xula la ruta, si la vuiguerem allargar podem desde la cova negra a esmortzar al Genoves i de alli a Xativa i a Canals i pujar el port, o emortzar en Bellus, tornar per la cova negra i per bisquert i cami de bovens a Canals i pujar el port , tomaaaaa amunttt.

3. Xavi dice:

Molt be Travessers, ja la repetirem quant estem tots a vore si la puguem fer igual.

4. agusti dice:

Si que es deberes q te poders ixe LG tot el que el mira acaba mal o en calentura amunt travessers