La Calderona

Publicado: 2 marzo, 2014 en Sin categoría

Hui hem tornat a fer ruta dominguera, esta vegada hem eixit Il doctore Rafael “el Potro” i Xavi. Feia temps que teníem en ment fer una ruta per La Calderona i esta semana decidirem que era el moment.

A les 8:30 ixc cap a Valencia amb la bicicleta carregada en el cotxe per a trovar-me amb el Potro i a les 9:30 eixiem desde Valencia cap a La Calderona.

Haviem preparat una ruta circular de uns 40kms, la ruta començava a l’aparcament que n´hi ha prop de la Cartuja de Porta Coeli, així que en arrivar descarreguem les bicis, les preparem i mos fiquem en marxa dirección a la Font de la Gota.

foto 1

A continuación hem seguit pujant per la pista forestal disfrutant de les vistes i el paisatge. Els primers 12kms han segut tots de pujada amb alguns trams amb molta pedra solta que mos han fet suar de valent. Hem fet una xicoteta parada per a menjar-se unes mandarines gentileza del Potro i a continuación hem continuat pujant per la pista hasta coronar.

La resta de kilómetres han segut un paseig ja que prácticamente hasta el final hem anat cap avall. A mitjan ruta la batería del mobil mos s’ha acabat, pero preguntant hem anat pasant per el diversos punts de la ruta que teníem marcats, com la Font del Poll, la Font de Potrillos i Serra.

Baixant per la pista cap a Serra la Lapierre a patit un xicotet percanç ja que a trencat el cable del canvi i Xavi a tingut que acabar la ruta sempre amb el piño xicotet tirant de cama i de renyons.

En arribar a l’aparcament com que no teníem prou hem pujat hasta la Cartuja per a fer-se la foto, pero com estava tancada mos la hem tingut que fer desde fora.

foto 4

La ruta ha estat espectacular i el día també mos a acompanyat. Finalmente hem fet uns 38kms i hem disfrutat de les vistes inmenses i del paistge de pi i carrasques. El primer tram de la ruta ha segut exigent i el segón tram molt divertit, axi es que la Calderona ha complit de sobra amb les nostres espectatives.