11-10-14 OLLERIA-MOIXENT

Publicado: 14 octubre, 2014 en Sin categoría

De nou dissabte a les 08:00 del matí ens  juntem  els  intrèpits  travessers a la coxera de Xavi per eixir amb energies renovades i ganes de fer Rutes.  Això  de les 08:30 més o menys  passem  per Aielo por recollir els dos xiquets que allí esperen impaciens  por donar  pedals  a les  bicis .
Una vegada estem  junts comencen  la pujada al campello per Aielo, agafant la puja per la carretera fins el  kilometre  14, en el de manera  intrèpida  comença la pujada del  camí  de l’estret on ens  trobem a Vicent, gran amic i benvolgut entre tots nosaltres. Al arribar dalt de l’estret i  començar  la  baixada,  el nostre company Xavi punxa la toda,  que es fa parar per esperar que  selle iunflar  la roda.
Continuem el camí eixint a la carretera i en un  kilometre  entrem per  ficar-se  als campellets per  baixar  al Bosquet.  Pero  com no, en uns minuts ens costa parar de nou ja que el  tubular de Xavi fa aigües per tots els costats i Acaba ficant Una càmara  Que portava  Gus .

moixent roda

En res seguim el  camí  m’entre Toni va  gravant  i molestant algú que altre.
Al arribar al bosquet  Contre  agafa camí a casa m’entre que  Agustí  i Vicent que feren una variant, ens esperen a Moixent. En mol poc temps ens plantem en Moixent la resta i anem tots  juns  al bar a esmorzar.

moixent señal moixent foya moixent bar

Un cop acabat el esmorzar fem marxa per la carretera que porta Aielo  des de  Moixent mentre Vicent, més fot que un bou fa la seua marxa. La resta ens fiquem a fer camí al nostre ritme per arribar Aielo on deixem a Toni i la resta marxem ja cap a casa per cairent , 57 km de bona ruta i bona companyia.