18-10-14 OLLERIA-CANALS-ALTICO DE LUCAS-ENGUERA

Publicado: 21 octubre, 2014 en Sin categoría

Durant tota esta semana Gusta havia proposat de fer una ruta nova la del “Corvacho Negro” per la serra de Enguera, esta ruta l´havia comentat en un company de Canals dels Btt Perdigons durant la semana i justament ells anaven a fer el dissapte tame una pareguda la del Altico de Lucas, parlant per FAcebook els dos presidents de les penyes Gusta i Santi, vam decidir fer-la conjunta i alla que vam quedar.

ruta

Quedem en el lloc de costum en la coxera de Xavi, el mateix Xavi, Checho, Paco, Gusta i Edgar que havia vingut desde albaida en el Cotxe, enfilem per la Gaveta paca el port aon teniem que arreplegar a Juanra i Toni, 7 travessers com els 7 magnifics direccio a Canals per trobarnos en els perdigons en el camp de futbol que curiosament tame eren 7 magnifics, despres de les presentacions enfilem direccio al camp de tir de Alcudia per pujarlo i baixar hasta la carretera de Anna, per el barranc de Anna i sendetes ens dirigim al Hotel Portal del Caroig per agarrar el cami en direccio a la canteria i la puja del Altico de Lucas per la vereda Saiton.

lletrero

Comensa la puja, continua i llarga hasta el Altico de Lucas, uns 8 km de puja per pista que es fa pesaeta pero agradable per les vistes de la serra, en aplegar al Altico de Lucas cadascu al seu ritme i Gusta com sempre el ultim i damunt en problemes estomacals, ajudat per un platano per donarli força per un company dels Perdigons apleguem i mos fem la foto conjunta de rigor per al record.

foto bona

Ara quedava lo millor, la baixa hasta Enguera, per pista, camins en regaores, pedres soltes i per a soltar adrenalina per la velocitat que alcances, ens quedava anar a buscar el Bar Los Arcos aon es vam fer el merescut bocadillo i per sorpresa de tots ens va acudir el nostre amic el Potro que per lesio no havia pogut fer la ruta en mosatros pero que volia acompanyarmos en este dia vestit en la senyera com no podia ser de una atra manera.

bar

Els perdigons que estan molt forts, volien tornar per el Castell de Enguera a buscar la Solana de Montesa pero vegent l´hora que era, mes de les 12 mosatros preferiem tornar per carretera hasta Canals, al final van tindre un gran detall i van decidir vindre en mosatros i acabar la ruta tots junts, vam tornar per les sendes de darrere de la carretera hasta el hotel, vam crusar la carretera i per camins a buscar de nou la puja per el camp de tir, esta volta es vam desviar a la dreta per el barranc de l´hedra, a buscar les moles i la casa del Raco, estos perdigons es coneixen tots els camins, la calor ja anava apretant i sols quedava eixir a la recta de Canals per fer la puja al port vora les 13:30, Gusta va tirar cap a Canals ja que havia patit per els seus problemes i alguns perdigons van acompanyar en un atre bon detall als demes travessers a pujar el port per concluir esta bona ruta de 70 km.

Vam quedar contents en esta experiencia i vam quedar que a la proxima volta vindrien els perdigons a Olleria per fer una ruta per la nostra zona.