15-11-14 AGULLENT-ENGINYERS-SENDES DE LA FONT DEL PATGE-CARRICOLA

DATA: 15 de novembre de 2014

*DISTÀNCIA: 53-65 KM,segons lloc d’eixida

*PARTICIPANTS:

-Sergio Boluda, “Checho”, germà de Boluman; “BoluXexo”, ex-presi i aspirant a presi. Valencianiste a mort. Amuuuunt

-Gustavo, “el desterrat”, “aires de grandeza”, el geni del “tiritiritititi”. El presi.

-Rafa Gil, “el potro”, cap quadrat, que fa el que siga per estar cada dissabte…

-Juanra, el xiquet d’Aielo, l’amic del Larios i les xiquetes de tota la vall. Ix en la bici més que la resta anem a treballar… Com diu Gusta: Juanra, alguns treballem…

-Edgar. Bona persona, tranquil, grata conversa i molt de seny. Gran fitxatge

-Xavi Blasco, “la màquina”, “el bouet”, alegria, honestitat damunt i baix de la bicicleta.

-8 perdigons. Bona gent. Unes màquines damunt de les bicis, bons btteros

*RUTA:

El passat dissabte vam fer una ruta de germanor junt als amics de BTT Perdigons de Canals. El presi, que tenim desterrat a Canals, (per desabastiment de carn a L’Olleria, va fent amics allà per on passa. Altres coses té, però és un tio simpàtic i agradable…) està encantat amb este grup d’amics i vam concretar esta segon ruta.

4 travessers (Xavi, Xexo, Gusta i Rafa) quedàrem a les 8:00 a la cotxera de Xavi, lloc tradicional. Abans de 8:30 estàvem a la rotonda del túnel on vam esperar un poc als perdigons: 8… una catèrva, tame va vindre algun amic del Ressaca BTT y de la Penya el Bac de Canals, aixi que podriem dir que hi havien components de 4 penyes diferents.

Des d’allí anàrem a Aielo, on vam replegar a Juanra, que ja tenia ganes d’apretar, i estava pegant voltes a la rotonda sense parar…

Enfilàrem junt a l’autovia fins Agullent, on començarem a pujar fins la piscina del poble, on ens esperava Edgar i ens vam fer la primera foto en una nevera.

nevera

Quan ja m’havia fet il.lusions de pujar l’agradable pista, ens enfilàrem per una senda a la dreta, senda de enginyers que ix a la costera blanca i que continua direccio a l torrater, preciosa, però estreta, amb pedres i barranc i sempre amunt amunt, on uns quants patirem hasta eixir a la pista del Torrater, desde asi enfilem direccio a Agres per agarrar la senda  en el cruse dels carros a la esquerra que va per dalt de la font del patge, que dir de esta senda, espectacular, tecnica, rapida, amb tobogans i vistes maravilloses.

Però els perdigons són d’un altra pasta i van disfrutar de les sendes de lo lindo i crec que els va agradar i van soltar adrenalina.  Finalment apleguem a Atzeneta aon esmorçarem al Chelys, un clàssic, un bon esmorçar a un preu ideal.

Amb les panxes plenes pujàrem cap un tros de la pista del Benicadell per agarrar el desvio  al castell de Carrícola.

carricola

Pper la bonica pista, i després la senda de l’ull… patint un poc més aon es fem una foto per al recuerdo.

ull

Des d’allí, Carrícola i Bèlgida. Els perdigons anàvem com un tir (jajaja), amb Juanra, que se pica ell a soles, i de tant de tirar es va trencar el grup, quedant Rubalcava i Rajoy perduts… Es vam tindre que separar per a retrobar-nos i ja tornar per Montaverner i el carril bici fins al poble.

Una bona ruta, amb un gran grup, encara que alguns patírem les sendes i els barrancs…

Amunt Travessers!! i fins el pròxim dissabte.