SENDES DEL BENICADELL

Publicado: 4 enero, 2016 en Sin categoría

02-01-16       Sendes del Benicadell

Esta setmana tocava la primera ruta de la temporada , i com no, teníem que començar l’any amb una de les rutes que mes ens agraden, les sendes del Benicadell.IMG-20160102-WA0002
A les 8 del mati Gus, Miquel, Paco, Xexo, Javi Monpo i Pepito Fonbuena ixen direcció Atzeneta , on Edgar els espera en la pista que puja a la Font Freda. Una volta tots reunits, comencem a pujar poc a poc en direcció a la Font Freda. Una volta tots dalt, pegem un traget d’aigua i continuem per la pista en direcció al Benicadell. Sortegem la tanca i a uns 5km ens trobem la primera senda, Gus enxufa la càmera i a baixar !!!

Una volta en la casa de Peñalba, ens desviem a la dreta, direcció a les Fontetes; una senda que bordeja el barranc, amb algun tram que teníem que anar en precaució perquè estava rosegat per els senglars. Arribats a les Fontetes, tenim la primera averia del dia…. Pepito ha trencat un radi…

Fem un apanyo a la roda de Pepito i ens disposem a baixar per la senda del barranc de Fuster, una senda que per a mi, es la mes bonica de la vall.
IMG-20160102-WA0001

En arribar al final de la senda, ens fem la foto de rigor i baixem direccio a Rafol per a esmorsar; els baixadors (Javi, Pepito i Miquel) per la senda de l’ermita de Rafol, i els altres per la pista.

IMG-20160102-WA0009

Ens peguem l’esmorsarot en Rafol i continuem la ruta per el camí paral·lel de la carretera Olleria-Gandia fins arribar a la Casa Alta, on agafem el camí que ens du per els refugis antiaeris al camí Gandia. Creuem el riu Micena i anem direcció Montaverner amb l’aire de cara…..menut fred…

Una volta arribem a la redona de Montaverner, ens despedim d’Edgar que se’n va direcció a albaida, i nosaltres cap a l’Olleria.

58 km amb sendes i bona companyia per a començar be l’any.