ESTUBENY

Publicado: 9 enero, 2016 en Sin categoría

9-01-2016

Esta setmana , els travessers havíem decidit anar a Estubeny, un petit poble de la costera, pero amb alguns camins nous que Gusta tenia preparats.

Quedem a les 8 del mati on sempre; Xavi, Gusta, Miquel, Javi Mompo, Vicent, Paco, Xexo, Rafa i Edgar. Una volta estem tots, ens dirigim per el cami de capuxins direccio al port per a baixar a Canals, on estaven aquell mati montant , com deia Gustavo, la foguera mes gran del mon !!!!. Ens fem la foto en la foguera, i a seguir.

IMG-20160109-WA0002

Anem per el mig de les tendetes del mercat medieval en direcció al poliesportiu de Canals, on agarrant camins anem a buscar la carretera Canals-Enguera. Arribem a la redona de l’autovia i agafem una pista que es troba al costat d’una granja de porcs. La pista puja uns 2,1 km per el barranc de fontanars, esta en bon estat amb algunes rampes prou empinades, pero ciclables. Una volta dalt, agafem la pista de la dreta que ens du a una casa, lloc per on no podem passar i tenim que tirar arrere uns metres. Continuem la pista i baixem paral·lel al tallafoc a la carretera Canals-Enguera. Una volta tots reunits, creuem la carretera i agafem una pista que ens du per uns bancals , al barranc del Clot del Sastre. Uns metres mes avant, baixem al riu i sorpresa, no trobem la senda… . Miquel i Gus comencen a explorar i per fi la troben, es una senda que pràcticament va per el llit del riu…normal que no la veiérem. Poc a poc avancem entre canyes i engilagues uns 400m i per fi trobem el camí. Creuem el riu i pujem per uns bancals de tarongers direcció a la carretera Anna-Rotgla, on anem per camins direcció Estubeny a esmorsar.

Ja tots acabant de esmorzar, Vicent ens deixa per anar-se’n davant a casa. Abans d’eixir, Edgar veu un problema en la bici de Gus…s’havia eixit un rodament del basculant… Decidim evitar anar a Sellent per la Cabrenta; ja que teníem que evitar tots els clots possibles, i dur la “Tarantula” de Gusta al veterinari.

Eixim d’Estubeny direccio a Rotgla per carretera, on per la Granja, aniriem al taller a vore si podien arreglarli la bici a Gus. Una volta arribem a Sanchis, aprofitem per mirar roba, cascs, i alguna bici per a Miquel. Uns minuts despres Gus ens diu que te que deixar la bici al taller, i que hui no podra pujar el port…per a variar.

Ens despedim de Gus , i anem direcció a Novetle, a buscar el carril bici que ens du al port on ens trobem a Vicent. Poc a poc pujem el port i ens dirigim a l’Olleria, on ens despedim, i cadascú, a casa amb 53km mes a les cames.