Salines de Manuel

Publicado: 18 marzo, 2016 en Sin categoría

Aquesta setmana, els Travessers havíem decidit fer les sendes de les Salines de Manuel, ja que l’ultima volta que vam anar va ser fa 3 anys, segons ens va dir Gus (Edgar encara no venia amb nosaltres) i esmorzar en El Genovès.

A les 8 al lloc de costum; Gus , Xexo i Edgar es dirigeixen per el camí de caputxins a enfilar el port de l’Olleria, on baixarem a Canals. Una volta açi, Gus ens du per unes sendes d’Aiacor, on per camins creuem l’autovia i la via del tren, direcció a Valles. Entre tarongers i sèquies anem a La Granja de la Costera, on anem per camins cap a Rotgla i Corbera, per finalment, arribar a La Llosa de Ranes.

I en tant de planejar….ara toca pujar. Ens dirigim per el camí de l’Ermita de Santa Ana, una pujada d’asfalt no molt dura al principi, pero un poc pesada al haver fet abans d’arribar 24 KM planets.

Una volta arribem al cruze, anem per un camí entre bancals fins un barranc…comencem amb les sendes de les Salines de Manuel. Ens trobem als Perdigons de Canals, i anem darrere d’ells; ja que anem a fer la mateixa ruta. Enxufem la camara de Gus i a baixar !

Després de fer 4Km de sendes, arribem a Manuel. Com era hora d’esmorzar, decidim buscar un bar….pero no el trobem…mira que es xicotet el poble, i res!. Decidim anar per el Camí de Santiago del Llevant i esmorzar al bar Sole de Genoves; i aixo ferem. Ens dirigim a les Afores de Manuel i enfilem el tram del Cami de Santiago que unix Manuel i Genoves, aixi podriem dir que hem fet un tram de “El Camino”.

Una volta a Genoves, ens trobem al bar als companys de Cap Amunt, i ens demanem per esmorzar els famosos bocates XXL…sobren les paraules….

Després de molt d’esforç per menjar-se tal barbaritat, i mes plens que un tren en Falles, anem com podem per el camí d’Alboi cap al Estret de les Aigües, on anirem direcció Bellus, i per camins a l’Olleria. Uns metres mes avant ens trobem a Xavi passejant amb Maria, on aprofitem per xarrar un poc i que ens baixe l’esmorzar…que encara el tenim a la gola… Pujem tranquilets per el camí fins el poliesportiu, on ens despedim fins la setmana que ve.